Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T13:48:54+01:00
A)0,2²-0,5√8+√2=0,04-0,5*2√2+√2=0,04-√2+√2=0,04
b)5⁻¹+√¼-0,2=1/5+1/2-1/5=1/2
c)√72-√32-√8=6√2-4√2-2√2=0
d)(4√8)²-2⁻²+1.5³= 16*8-1/4+3,375=128-0,25+3,375=131,125
2009-10-25T14:06:12+01:00
A)0,2²-0,5√8+√2 = 0,04-0,5*2√2+√2 = 0,04-√2+√2 = 0,04
b)5⁻¹+√¼-0,2 = ⅕+½-0,2 = 0,2+0,5-0,2 = 0,5
c)√72-√32-√8 = 6√2-4√2-2√2 = 0
d)(4√8)²-2⁻²+1.5³ = 128-0,25+3,375 = 131,125=131⅛