Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:21:50+01:00
1)turystyka lotniska hotele restauracje lokale rozrywkowe gospodarka handel
2)hawaje nowa zelandia nowa kaledonia fidzi nowa gwienea polinezja samoa melanezja
3 2 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T17:21:50+01:00
1)
- Jednym z najważniejszych źródeł dochodów Oceanii jest TURYSTYKA.
- Handel.

2)
- Fidżi ( pod względem turystycznym)
- Nowa Zelandia
- Polinezja
2 5 2