Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T17:44:05+01:00
1) w malym dworku,urodzil sie w roku 1810 jeden z najwiekszych geniuszow muzycznego swiata? .... Cho(p)in
2)imie ojca Chopina ? ....Mik(o)laj
3)pierwsze dziecko Panstwa Chopinow ?.... (L)udwika
4) Rimski-Korsakow zadedykowal Chopenowi opere pod tytulem ?...Pan
W(o)jewoda
5)imie matki Chopina ?.... Justy(n)a
6)w jakim wieku Fryderyk komponuje Poloneza As-dur? ...j(e)dynastu
7)pierwszy koncert Chopina w r.1830 -17 marca odbyl sie ? ... w Wars(z)awie


w odpowiedziach zaznaczylam nawiasem poszczegolne literki:
(p),(o),(l),(o),(n),(e),(z) = HASLO KRZYZOWKI "POLONEZ".... teraz musisz tylko narysowac kratki do tej krzyzowki :)
5 4 5
2010-03-14T17:46:35+01:00
1) w malym dworku,urodzil sie w roku 1810 jeden z najwiekszych geniuszow muzycznego swiata? .... Chopin
2)imie ojca Chopina ? ....Mikolaj
3)miejsce urdzenia ojca F.Chopina ?.... Francja
4)pierwsze dziecko Panstwa Chopinow ?.... Ludwika (corka)
5)imie matki Chopina ?.... Justyna
6)zawod Mikolaja Chopina ?... nauczyciel (j.fr)
7) w jakim wieku Fryderyk komponuje Poloneza As-dur? ...jedynastu (11)
8)w Szkole Glownej Muzyki Chopin ksztalci sie pod kierunkiem ? .... Elsnera
9)pierwszy koncert Chopina w r.1830 -17 marca odbyl sie ? ... w Warszawie
3 3 3