Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:26:51+01:00
1.
2a²+7=a(1+2a)
2a²+7=a+2a²
a=7

2.
3a(a-1)=a(3a-2)
3a²-3a=3a²-2a
-3a=-2a
-3a+2a=0
-a=0 |:-1
a=0

3.
2a-a²+a(92+a)=a+18
2a-a²+92a+a²=a+18
94a-a=18
93a=18 |:93
a=18/93


4.
a²+5=5a(0,2a+3)
a²+5=a²+15a
15a=5 |:15
a=5/15=⅓

2010-03-14T17:29:30+01:00
2a²+7= a+2a²
2a²-2a²-a=-7
-a=-7 I : (-7)
a=7

3a²-3a=3a²-2a
3a²-3a²-3a+2a=0
-a=0 I : (-1)
a=0


2a-a²+92a+a²=a+18
94a-a=18
93a=18 |:93
a=18/93


a²+5=a²+15a
15a=5 |:15
a=5/15=⅓