Odpowiedzi

2010-03-14T17:24:53+01:00
Zalety:
- czyste powietrze - jedzenie z uprawy - zdrowe bez dodatków i koserwantów - spokój i cisza
Wady: - jeśli to wieś, prawdziwa wieś - to daleko wszędzie ;) - mało budynków rozrywkowych lub miejsc (kino,lodowisko)
4 3 4
2010-03-14T17:26:12+01:00
Zalety
-cisza
-spokój
- Świeże powietrze-
-życie na łonie natury
-możliwośc zobaczenia r óżnych gatunków zwierząt.

Wady
- mało ludzi
- Daleko do sklepów
- mało rozrywek
-nie wielkie możliwości rozwijania swojego hobby.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:28:01+01:00
Zalety:
1.Świerze powietrze
2.Spokojny tryb życia (zdala od miejskiego hałasu)
3.Świerze i zdrowe jaja(Jeżeli hoduje sie kury )
4.Bezpieczne miejsce dla dzieci do zabawy zdaleka od ulicy, samochodow itp.)


Wady:
1.Brak kontaktu z większą liczbą sołeczeństwa
2.Daleko do sklepów, szpitala itp.
3.Trudniej jest się rozwijać kulturalnie
4 2 4