Odpowiedzi

2010-03-14T17:29:40+01:00
Ujście to miejsce w którym rzeka kończy swój bieg
źródło jest samoczynnym wypływem wody na powierzchnie ziemi
Zatoka jest wcinającym sie w ląd część zbiornika wodnego
Cieśnina jest zwężeniem obszaru wodnego zazwyczaj oddziela dwa lądy.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:31:45+01:00
Ujście- zakończenie biegu rzeki, połączenie z inną rzeką, lub wpadnięcie do rzeki, jeziora.
źródło- naturalny wypływ wody podziemnej na powierzchnię Ziemi.
zatoka - część brzegu zbiornika wodnego
Cieśnina – zwężenie obszaru wodnego
12 4 12
2010-03-14T17:33:48+01:00
UJŚCIE- miejsce, gdzie rzeka wpada do drugiej rzeki, do jeciora, lub morza

ŹRÓDŁO- naturalny,ześrodkowany w jednym miejscu wypływ wody podzismnej na powierzchnię

ZATOKA- jest to część jakiegoś zboornika wodnego wcinająca się w ląd

CIŚNINA- jest to zwężenia jakiegoś zbiornika wodnego np. jeziora lub morza
to chyba tyle
;)))))))))
9 4 9