Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:29:44+01:00
Pod wpływem stresu w naszym organiżmie zachodzi wiele zman przyslpieszenie pracy serca i odechu jak i zwiększone ciśnienie. mamy wtedy wrażenie zjawiska tak zwanego zaciskania sie rzaładka. Mamy problemy z przełykaniem i trawienie. mieśnie są bardzo napieye. dlatego nie możemy jeść a jedzenie wywołuje reakcje wymiotne
2010-03-14T17:55:04+01:00
Stres działa na nas negatywnie , bo przez to nie chce nam się jeść i tracimy na wadze. W dniach , w których będzie dużo stresu powinniśmy jeść bardzo pożywne posiłki . Ludzi przez stres wpadają w różnego typu kompleksy . Dziewczyny w anoreksję i bulimię .