W jakiej skali mierzy się temperaturę powietrza?
Wymień najwyższy szczyt świata.
Wymień 3 najludniejsze państwa świata.
Wymień polskie rośliny żywieniowe.
Polskie parki narodowe-określ ich charakterystyczne skarby?
Jakie są kolory pojemników służących do segregowania śmieci?
Jak oznaczone są produkty nadające się do przetworzenia-recyklingu.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:37:36+01:00
W jakiej skali mierzy się temperaturę powietrza?
Kelvina, celsjusza,Farenchaita
Wymień najwyższy szczyt świata.
Mount Everest 8850m.n.p.m'
Wymień 3 najludniejsze państwa świata.
Chiny,Azja,USA
Wymień polskie rośliny żywieniowe.
żyto,kukurydza.
Jakie są kolory pojemników służących do segregowania śmieci?
żółty,zielony,biały.
Polskie parki narodowe-określ ich charakterystyczne skarby?
Babiogórski park narodowy
Białowieski Park Narodowy
Biebrzański Park Narodowy
Bieszczadzki Park Narodowy
Drawieński Park Narodowy
Gorczański Park Narodowy
Ojcowski park narodowy.
Ich charakterystyczne skarby to bogata fauna i flora.
W ojcowskim parku narodowym jest Biała ręka.

Mam nadzieję, że pomogłam:)))

2010-03-14T17:38:18+01:00
1)stopnie celsjusza
2) mount everest 8848 m
3)chiny 1306313800, indie 108264400, USA 295734400
4)ryż, kukurydza, pszenica
5)Biebrzański Park- tereny podmokłe
Roztoczański- dużo pięknych lasów
Wielkopolski- pomniki przyrody ożywionej i nieożywionej
6) bardzo różnie najczęściej jednak biały, zółty, niebieski, i czerwony
7)takie trzy strzałki dokoła siebie