Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:30:08+01:00
Metafora inaczej przenośnia
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T17:31:04+01:00
Metafora - przenośnia, zespół słów, w których znaczenie jednych zostaje przeniesione na znaczenie pozostałych słów, na zasadzie dostrzeżonego między nimi, mniej lub bardziej odległego pokrewieństwa; zabieg ten tworzy nową, swoistą całość semantyczno-obrazową o silnym zabarwieniu emocjonalnym, będącą jednym z najbardziej wyrazistych środków ekspresji językowej
1 2 1