Odpowiedzi

2010-03-14T17:33:49+01:00
D+c=930
d=0,86c

1,86c=930
c=500
d=430
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:33:51+01:00
X-liczba chłopców
86%x-liczba dziewczynek

x+86%x=930
x+0,86x=930
1,86x=930/:1,86
x=500-ilość chłopców
86%x *500=
0.86*500=430-ilość dziewczynek
odp.w szkole uczy się 500 chłopców i 430 dziewczynek
2 5 2
2010-03-14T17:34:54+01:00
X - liczba chłopców
0,86x - liczba dziewcząt

x+0,86x = 930
1,86x=930 /:1,86
x = 500

chłopców: 500
dziewcząt : 430
1 5 1