Odpowiedzi

2009-10-25T13:53:16+01:00
1Na co do dzis czekają żydzi
Odp. na MESJASZA
2.NA niej Mojrzesz dostał dzięć przykazań czyli dekalog
Odp. Góra TABOR
3.Poczęła Jezusa
Odp. MARYJa
4.Czytana zawsze w kosciele
Odp.EWANGELIA
5.Inaczej opłatek
Opd. HOSTIA
6.za posrednictwem kogo Bóg odpuszcza nam grzechy
Odp. KAPŁANA
7. Święta księga
Odp. PISMO
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T13:56:49+01:00
A - Maryja - ... Dziewica
B - Baranek - ... Boży
R - Różaniec - Odprawiany w październiku
A - Anioł - ... Stróż
H - Chleb - Ciało Chrystusa
A - Rodzina - ... Święta
M - Mikołaj - Św. rozdaje prezenty
3 3 3