Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:39:47+01:00
A
P=a*b
60=12*b |:12
b=5m
b
3dm=0,3m
60=0,3*b |:0,3
b=200m
c
20km=20000m
60=20000*b |:20000
b=0,003m
d
2mm=0,002m
60=0,002*b |:0,002
b=30000m
2010-03-14T17:42:30+01:00
Pole prostokąta liczymy mnożąc przez siebie dwa jego boki (a razy b)

a) 60m2 : 12m = 5m2
b)3 dm= 0,3m
60m2 : 0,3m = 200m
c)20km= 20000m
60m2 : 20000m = 0,003m
d) 2mm = 0,002m
60m2 : 0,002m = 30000m
2010-03-14T17:42:33+01:00
P - pole prostokąta = ab = 60 m²
a)
a - długośc = 12 m
b - szerokość = ?
P = ab
b = P/a = 60/12 = 5 m
b)
a = 3 dm = 0,3 m
b = ?
P = ab
b = P/a = 60/0,3 = 200 m
c)
a = 20 km = 20000 m
b = P/a = 60/20000 = 0,003 m = 3 mm
c)
a = 2 mm = 0,002 m
b = P/a = 60/0,002 = 30000 m = 30 km