Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:43:14+01:00
Najłatwiej zrobić to w tabeli :D wiec narysuj sb i spisz to co napisałaam

ssaki:
- po urodzeniu zywią się mlekiem matki
- matka nosi swoje młode w sobie dostarczając mu potrzebnych skaladników do zycia
- po urodzeniu młodyh matka opiekuje się nimi przez dłuższy czas


prtaki :
-matka składa jaja ;d
- ogrzewa te jaja zeby sie młodym nie było zimno
- po urodzeniu karmi je przez krotki czas owadami
- podczas polowania matki na owady czy dzdzownice młode zostaja same
- po krótkim czasie młode są wyrzucane z gniazda aby moc nauczyc sie latac i życ samodzielnie


jak chcesz cos jeszcze to na pro\iv pisz :*
26 4 26
2010-03-14T18:28:34+01:00
Ssaki są żyworodne tzn. młody organizm rozwija się w łonie matki.
Większością ssaków po urodzeniu zajmują się rodzice.

Ptaki wysiadują swoje jaja. Po wykluciu pisklęta są dokarmiane przez rodziców przez jakiś czas ale nie wszystkie ponieważ są gniazdowniki i zagniazdowniki.
26 3 26