Odpowiedzi

2010-03-14T17:46:05+01:00
Pierwszy wiersz to: -7, -23, 3
drugi wiersz to:1, -9, -19
trzeci wiersz to: -21,5, -11
dodając liczby po przekątnych, w pionie i w poziomie otrzymujesz: -27.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:48:17+01:00
On wygląda tak?
-7 _ 3
_ -9 _
_ _ -11
suma liczb w każdym rzędzie, kolumnie i po przekątnych jest w kwadracie magicznym taka sama.
-7+(-9)+(-11)=-27
czyli po kolei wystarczy uzupełniać:
-7 |-23| 3
1 | -9 | -19
-21 | 5 | -11