Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:01:16+01:00
P - pole powierzchni ścian = 50m²
grubość płyt = 12,5 mm = 0,0125 m

V - objętość płyt = P razy 0,0125 = 50 razy 0,0125 = 0,625 m³
odp
objętość powietrza zmniejszy się o 0,625 m³

liczę na najj :))
1 1 1
2010-03-14T18:10:06+01:00
P - pole powierzchni ścian = 50m²
grubość płyt = 12,5 mm = 0,0125 m
V - objętość płyt = P × 0,0125 = 50 × 0,0125 = 0,625 m³
odp-objętość powietrza zmniejszy się o 0,625 m³
Tak mi się wydaje ale chyba jest dobrze ;P


2 5 2