Pogrupuj podane niżej produkty żywnościowe i wpisz je w odpowiednie komórki tabeli.
Uwaga: niektóre produkty żywnościowe zawierają kilka składników odżywczych , dlatego mogą być wpisane w więcej niż jedną komórkę tabeli.

banany,cukierki,kapusta,kiwi,masło,mąka,mieśo wieprzowe,mleko,olej,ryba

Cukry-
Białka-
Tłuszcze-
Witaminy-
Woda i sole mineralne-

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:49:29+01:00
Cukry-cukierki
Białka-mąka,ryba,mleko
Tłuszcze-masło,mięso wieprzowe,olej,ryba,mleko
Witaminy-kapusta,kiwi,banany
Woda i sole mineralne- kiwi
2010-03-14T17:54:04+01:00
Banany,cukierki,kapusta,kiwi,masło,mąka,mieśo wieprzowe,mleko,olej,ryba

Cukry-banany,cukierki,
Białka-mięso wieprzowe,mąka,mleko,ryba
Tłuszcze-masło,mięso wieprzowe,ryba,mleko
Witaminy-banany,kapusta,kiwi,mleko,olej,ryba
Woda i sole mineralne- mleko,kiwi

pochodzenia roślinnego- banan,cukierki,kapusta,kiwi,mąka,olej
pochodzenia zwierzęcego - masło,mięso wieprzowe,mleko,ryba
2010-03-14T18:12:52+01:00
Banany,cukierki,kapusta,kiwi,masło,mąka,mieśo wieprzowe,mleko,olej,ryba

Cukry-cukierki, mąka
Białka-ryba, mleko,
Tłuszcze-mięso wieprzowe, olej, masło, cukierki
Witaminy-banany, kiwi, kapusta, ryby, mleko
Woda i sole mineralne- mleko,