Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:51:44+01:00
Drodzy mieszkańcy krakowa. Ja wasz Król mam zaszczyt zarosić wszystkie Panny wraz z kawaleramii damy wrazz z mościpanami na uczte królewską która odbędzie się w dziś wieczór o godzinie 19.30. Na przyjęciu ogłoszę zaręczyny mej córki.o przybycie prosze
król miasta Krakowa
1 5 1
2010-03-14T17:57:39+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkich moich poddanych na wspaniałą ucztę. Bal rozpocznie się o wschodzie słońca w dniu zaćmienia słońca. Uczta będzie niezapomnianym przeżyciem najlepsi grajkowie stwarza najwspanialsza atmosferę a posiłek spraw ze nie zapomnisz tego balu do końca życia
1 4 1
2010-03-14T18:10:44+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkich moich poddanych na wspaniałą ucztę.Bal odbędzie się w dziś wieczór o godzinie 20.00 w Krakowie. Uczta będzie niezapomnianym przeżyciem najlepsi grajkowie stwarza najwspanialsza atmosferę.
1 5 1