Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T14:05:36+01:00
Jest tak, dlatego, że ten system dzieli komórkę na różne obszary, które są od siebie oddzielone. Jeśli są więc odseparowane od siebie, to mogą w nich zachodzic nawet procesy przeciwstawne.
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2009-10-25T15:13:32+01:00
Retikulum endoplazmatyczne przedziela komórkę co umożliwia jednoczesne zachodzenie procesów antagonistycznych do siebie (np.: syntezy i rozkładu)
3 3 3
2009-10-25T15:14:11+01:00
Poprostu błony wewnątrzkomórkowe - siateczki śródplazmatyczne dzielą cytoplazmę na przedziały, w każdym takim przedziale może dziać się coś innego bez wpływu na to co dzieje się w innym
1 3 1