Odpowiedzi

2010-03-14T17:53:49+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam miłośników teatru i sztuk teatralnych na przedstawienie pt"Dziady" przygotowane przez uczniów.
Spektakl odbędzie się dnia 26.03 br. na hali sportowej.
Serdecznie zapraszamy!
Samorząd szkolny
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:56:09+01:00
Zaproszenie.
Serdecznie zapraszamy Państwa na inscenizację dzieła Adama Mickiewicza pt.: "Dziady" w wykonaniu teatrzyku szkolnego.
Spektakl odbędzie się 1 kwietnia 2010 roku w sali gimnastycznej naszej szkoły o godzinie 15.
Gwarantujemy niezwykłe widowisko pełne emocji i wspaniałą grę aktorską utalentowanych uczniów naszej szkoły!
Zapraszamy serdecznie.

Samorząd Uczniowski
19 4 19
2010-03-14T17:57:06+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkie klasy 1 gimnazjum na przedstawienie, teatrzyk pt: ''Dziady'' które odbędzie się w poniedziałek 15.03.2010r. o godzinie 11.30 w sali gimnastycznej.
Przewidywane jest po teatrzyku zrobienie wywiadu z aktorami oraz autografy. Jeszcze raz zapraszam .
Przewodnicząca trójek klasowych: Kamila
8 4 8