Odpowiedzi

2010-03-14T17:54:39+01:00
Πr²=9π
r = 3

V = (4/3)π * 3³
V = (4/3)π * 27
V = 36π

P = 4π*3²
P = 36π

liczę na najj :))
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T17:55:20+01:00
A)πr²=9π |/π
r² = 9 |√
r=3

V = ⁴/₃π * 3³
V = ⁴/₃π * 27
V = 36π

P = 4π*3²
P=4π*9
P = 36π
2010-03-14T17:55:57+01:00
Rozwiązanie:
πr²=9π |/π
r² = 9 |√
r=3
V = ⁴/₃π * 3³
V = ⁴/₃π * 27
V = 36π
P = 4π*3²
P=4π*9
P = 36π


Licze na najlepsze:).