Dlaczego nie moge odinstalowac nero 7 demo tylko wyskakuje mi komunikat taki jak w załaczniku <prinscrin>(format. jpg)

BAZA DANYH MENAGERA POWŁOKI JEST USZKODZONA LUB NIE MA JEJ..

CO MAM ROBIC?? Pomocy.... ani odinstalowac ani naprawic nic nie moge z tym nero zrobic..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:55:15+01:00
Http://forum.cdrinfo.pl/f57/instalacja-nero-70042/
TO rozwiązanie
1 4 1
2010-03-14T17:56:34+01:00
Wejdź we

start -> wszystkie programy -> akcesoria -> narzędzia systemowe -> przywracanie systemu

później przypomnij sobie kiedy zainstalowałaś/łeś nero i wybierz dzień kilka dni przed jego instalowaniem, po synchronizacji nero powinien zniknąć