Odpowiedzi

2010-03-14T18:02:46+01:00
1. A po lutym marzec spieszy, koniec zimy wszystkich cieszy.
2. Jak nie ma śniegu w marcu, deszczu w maju, to nie ma urodzaju.
3. Marzec, czy słońc,czy prawdziwy, listopada obraz zimy.
4. Marzec sie kończy, kwiecień nadchodzi, kto kogo kocha tego niezwodzi.
5. Na marzec narzeka, każdy starzec.
6. Chodź już w kwietniu słonko grzeje, nieraz pole śnieg zawieje.
7. Deszcze częste w kwietniu wróżą, że owoców będzie dużo.
8. W kwietniu łagodne kwiatki, w grudniu śnieżne pładki
9. Jaskółka i pszczółka lata, znakiem to wiosny dla świata .
10. Od 20 marca słońce zagrzewa każdego starca.
11. Na Świętego Kazimierza wyjdzie skowronek z pod pierza
12.Swiety Jozef kiwnie broda, yima pojdzie razem z woda
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:03:17+01:00
1. A po lutym marzec spieszy, koniec zimy wszystkich cieszy.
2. Jak nie ma śniegu w marcu, deszczu w maju, to nie ma urodzaju.
3. Marzec czy słoneczny, czy prawdziwy, listopada obraz zimy.
4. Marzec się kończy, kwiecień nadchodzi, kto kogo kocha tego nie zwodzi.
5. Na marzec narzeka, każdy starzec.
6. Choć już w kwietniu słonko grzeje, nieraz pole śnieg zawieje.
7. Deszcze częste w kwietniu wróżą, że owoców będzie dużo.
8. W kwietniu łagodne kwiatki, w grudniu śnieżne płatki.
9. Jaskółka i pszczółka lata, znakiem to wiosny dla świata.
10. Od 20 marca, słońce zagrzewa każdego starca.
11. Na świętego Kazimierza wyjdzie skowronek spod pierza.
12. Święty Józef kiwnie brodą, zima pójdzie razem z wodą.

Proszę bardzo ;]]
2010-03-14T18:18:14+01:00