Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:04:28+01:00
Dumny jak paw
nie w ciemię bity
mieć węża w kieszeni
mucha w smole
w gorącej wodzie kąpany
śmiac się jak słupi do sera
głupi jak but / głupi jaś
kłamie jak z nut
2010-03-14T18:17:27+01:00
A)chodzi jak paw b) ocean nieodkryty;c)jak lis d)śmierdzący groszem;e)pomieszanie z poplątaniem;d) w gorącej wodzie kąpany:f)głupi jak koza ,wysoki jak brzoza,g)wciskać kit ;