Odpowiedzi

2010-03-14T18:02:38+01:00
Zad.2

{5y=x+9
{x+y=3 /*5
{x-5y=-9
{5x+5y=15
6x=6 /:6
x=1
5*1+5y=15
5y=10 /:5
{y=2
{x=1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:04:22+01:00
Zad2
{5y=x+9
{y=3-x

{5(3-x)=x+9
{y=3-x

{15-5x=x+9
{y=3-x

{15-9=6x
{y=3-x

{x=1
{y=3-1

{x=1
{y=2

spr:
I.5*2=1+9
II. 1+2=3

zad1
Jeśli obracasz kwadrat wokół przekątnej to otrzymujesz dwa stożki połączone podstawami.

r=h

d=a pierwiastek(2)
d=6 pierwiastek(2)

r= 3 pierwiastek(2)
Pc=pi*r(r+l)
Pc=3,14*3 pierwistek(2)* (3 pierwiastek(2)+6)
Pc=81,97 (w przybliżeniu)

Pc= 81,97*2=163,94

V=1/3 *pi*r^2*H (^-oznacza podniesienie do potegi w tym przypadku 2)
V=1/3*pi*18*3pierwiastek(2)
V=18pierwiastek(2) pi cm^3