Zad1
Zaznacz poprawną wypowiedz i popraw błędy. Wyjaśnij, na czym polegają błędy.

Jestem Andrzej.
...................
..................

Jestem autor.
................
................

Będąc młody, nie myślałem o pisowni.
.............................................
.............................................

Wiedzmin był bardzo odważnym.
........................................
........................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:01:10+01:00
1 dobrze
2 źle ponieważ powinno być jestem autorem
3 dobrze
4 dobrze

naaj ?
9 3 9
2010-03-14T18:06:38+01:00
Jestem Andrzej. - Moim zdaniem prawidłowe
Jestem autor - Powinno być jestem autorem
Będąc młody, nie myślałem o pisowni. - Prawidłowe
Wiedźmin był bardzo odważnym. - Prawidłowe

Nie wiem jeżeli źle to przepraszam. Pozdrawiam
6 2 6