Odpowiedzi

2010-03-14T18:01:24+01:00
Może poszukaj w wypracowaniach, bo ostatnio dodawałam pracę na ten temat :)
2010-03-14T18:06:00+01:00
Mój szczęcliwy dzień!

Kochany pamietniczku!
To jest mój najlepszy dzień życiu. Dostałam sie do nalepszej szkoły w mieście i nawet nie umiem opisac tego jak wspaniale się czuje. jak otworzyłam list i zobaczyła co w nim jest napisane zaczelam skakac z radosci po całym domu i plakać. Nigdy mnie cos tak wspaniałego nie spotkalo. Ok godzony 14 pojechala z mamą na zakupy. była to nagropda za dostanie się do naj naj szkoły.!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T18:07:48+01:00
Data:
27 września,2009r.
"Mój szczęśliwy dzień"

Dziś wstałam prawą nogą, zjadłam śniadanie i
poszłam do szkoły.To już siódmy dzień jak chodzę do nowej szkoły na pierwszej lekcji poznałam moją prawdziwą miłość- Huberta.Rozmawialiśmy ze sobą a nawet troszeczkę flirtowaliśmy;)
Potem do końca moich lekcji patrzyliśmy sobie głęboko w oczy.
Gdy przyszłam do domu myślałam tylko o moim ukochanym:)


pozdrawiam i całusa zostawiam!;)


liczę na naj!:)

praca została przeze mnie pisana:)
(z życia mojego wzięte!;)
może coś o dobrych ocenach a nie o ukochanym ;)