Odpowiedzi

2010-03-14T18:06:08+01:00
-uczymy sie dla siebie nie dla nauczycieli lub rodzicow najwazniejsze jeszt to co nam pozostanie w glowie
-tzn jezeli opiekujemy sie drugim czlowiekiem tak jak na to zasluguje traktujemy go z poszanowaniem, rozumiemy jego potrzeby to na pewno nam sie to kiedys zwroci dwukrotnie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:10:41+01:00
1. Uczymy się nie dla szkoły,lecz dla życia.
Uczymy się dla siebie,jest to nam potrzebne,aby w przyszłości osiągnąć coś.Znaleźć dobrą pracę.Nie uczymy się dla szkoły,bo to szkoła powinna nas uczyć.

2.Troska o dziecko jest pierwszym i podstawowym sprawdzianem stosunku człowieka do człowieka.
Jeżeli dobrze zaopiekujemy się dzieckiem,damy mu dużo miłości,cierpliwości i nauczymy go życia,to w relacji z innym człowiekem będziemy potrafili pomóc mu,mając w sobie optymizm,który zyskaliśmy dzięki wychowaniu dziecka,lub pomocy przy tym.