Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:08:44+01:00
PILOTKA
- pilot wycieczek ( kobieta ),
- czapka.

MINA
- wyraz twarzy,
- mina na polu minowym.

GOLF
- sport,
- ubranie.

RAD
- pierwiastek,
- ktoś wesoły ( Łukasz jest rad, że wygrał w totolotka. np. )

Mama kupiła mi czarną pilotkę. ( w sensie czapkę )
Pilotka pokazała nam wszystkie gdańskie zabytki.
1 5 1
2010-03-14T18:09:53+01:00
Pilotka - czapka, mały pilot.
mina- wyraz twarzy, pocisk zasypany piaskiem, ukryty pod jakaś zasłoną
golf- sweter, dyscyplina sportowa
rad- pierwiastek chemiczny, szczęśliwy,

Dziś grałam z Zosią w mini golfa.
Marek do szkoły ubrał wełniany golf.
2010-03-14T18:10:50+01:00
A)
pilotka - kobieta kierująca samolotem; czapka okrywająca dokładnie głowę i uszy, zapinana pod brodą
mina - wyraz twarzy; mina wojskowa
golf - gra; damska bluzka
rad - pierwiastek; radość

b)
Hubert uczy się grac w golfa.
Ania często przychodzi do szkoły w zielonym golfie.