Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T18:18:49+01:00
Moim marzeniem jest pojechać na wakacje na tropikalną wyspę.
Było by tam gorąco i radośnie.codziennie mógłbym opalać się na plaży, nad brzegiem morza. Rosłyby tam palmy kokosowe , słońce grzałoby mocniej niż wszędzie indziej.Piasek parzyłby mnie w stopy, a ja leżący na leżaku pod parasolem , jadłbym pyszne lody z pobliskiej lodziarni.Pływałbym przy brzegu na moim kolorowym materacu i podziwiał te niesamowite widoki.W moich marzeniach jest wprost idealnie.Wieczorami podziwiałbym przepiękny zachód słońca <a później chodził na wieczorne dyskoteki. Po powrocie chwaliłbym się do woli i patrzył jak inni mi zazdroszczą.
2010-03-14T18:28:41+01:00
Ja na wakacje chciałabym pojechać w góry, a dokładniej na Słowację. Są tam wysokie góry, a ja bardzo lubię chodzić po wysokich górach. Pierwszego dnia zdobyłabym Krivań. Byłoby ciężko ale dałabym radę. Następnego dnia byłby odpoczynek czyli Aquapark! Kilka kolejnych dni byłabym w górach np. chciałabym wejść na Koprowski szczyt, Rysy od strony słowackiej, Gerlach oraz Osterwa. Kocham góry, to świeże powietrze... i piękno słowackich widoków. Marzę by kiedyś tam pojechać i mam nadzieję,że kiedyś to marzenie się spełni.