Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:10:41+01:00
Składniki:
-suszarka do włosów
- woda
- wanna
- kontakt (prąd)
Sposób wykonania:
Należy wejść do wanny z wodą i podłączyć suszarkę, a następnie wrzucić suszarkę do wody. Tragedia gotowa !
1 1 1
2010-03-14T18:14:15+01:00
Składniki:
pech
zło
smutek
nienawiść

Sposób wykonania:
Zło zmieszaj z pechem. Przy mieszaniu lekko ugniataj. Dodaj garść smutku. Na końcu nie zaszkodzi dodać nienawiśći. odstaw na 15 min w kąt.

I tragedia gotowa xd

(napisałam tak bo musiałabym znać szczegóły jak to napisać xD)
2010-03-14T18:14:47+01:00
Składniki:
posłowie,prezydent,reszta narodu , kilka bomb atomowych i troche sprytu

sposób wykonania

bombe atomowom wysłać do innym krajom i zwalić wszystko na inne kraje. Następnie dać wszystkim posłom żądzić i prezydenta dać naszym polakom i wychodzi 3 wojna światowa
1 5 1