Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T14:09:20+01:00
1.Przeczytaj wstęp.
2.Otwórz słownik na literze , na którą zaczyna się słowo szukane przez ciebie.
3.Dokładnie przeczytaj wszystkie objaśnienia.
30 4 30
2009-10-25T14:13:13+01:00
1.Odszukaj wyraz którego szukasz.
2.Przeczytaj.
3.Napisz w odpowiedniej formie językowej.
22 2 22
2009-10-25T14:13:44+01:00
1.Przeczytaj wstęp
2.otwórz słownik na literze,na której zaczyna się słowo szukane przez Ciebie.
3.Dokładnie przeczytaj wstęp i objaśnienia.


nie jestem do końca pewna swojej odpowiedzi ale chyba raczej tak :)
30 2 30