Odpowiedzi

2010-03-14T18:09:13+01:00
Niski wzrost,
są grupsi- co chroni przecd mrozem
maja sokśne oczy 9by nie raziło ich słońce odbijają ce sieod sniegu)
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:11:07+01:00
*Są grubi, czyli warstwa tłuszczu chroni ich przed zimnem
*Mogą przetrwać długo w ciemnosciach(noc polarna)
*Nauczyli sie budowac iglo
*umieja poslugiwac sie lampa naftowa
*radza sobie z drapieznikami
*umieja rozpalac ogien w trudnych warunkach
*nauczyli sie polowac
*umieja wykorzystywac kosci zwierzat na narzedzia.a ich skory na ubrania

Jesli to za malo to napisz w wiadomosci :)
19 4 19