Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:13:41+01:00
Dla x = - dwie trzecie Dla y = cztery siódme

-7x + 6y + 3x - 2y+ x - 3y =
= -3x +y

-3 * (-²/₃) + ⁴/₇ = 2 + ⁴/₇ = = 2 ⁴/₇
3 3 3
2010-03-14T18:16:05+01:00
-7x + 6y + 3x - 2y+ x - 3y =-3x+y
-3x+y dla:y=4/7,x=⅔
-3*⅔+4/7=
=-2 i 4/7
2 3 2
2010-03-14T18:18:22+01:00
X=⅔ y=4/7
-7x + 6y + 3x - 2y+ x - 3y = ?
-3x + 1y = ?
-3*⅔ + 4/7= -2 + 4/7 = -1 i 3/7
1 4 1