Odpowiedzi

2010-03-14T18:13:59+01:00
Heh, pani mi powiedziała, że światło, bo bez światła jest niska temp, za malo tlenu, dwutlenku węgla a i jedzenia dużo tam sie nie znajdzie.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:17:40+01:00
1.Tlen. Biorąc na logikę to przecież bez tlenu nie da się żyć prawda
2.ostępność pokarmu ;) No bo bez pokarmu przecież nic nie żyje
3.światło, bo bez światła jest niska temp, za malo tlenu, dwutlenku węgla ,Dzięki światłu rośliny wytwarzają pokarm. ;]