Odpowiedzi

2010-03-14T18:20:45+01:00
W tym czasie miała miejsce słynna rewolucja francuska, miała ona na celu obalenie rządów jednego władcy( monarchia absolutna)
Ludzie sprzeciwiali się rządą Francuskiego króla. Rewolucja ta dała podstawy do budowy komunizmu.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T18:33:50+01:00
- prowadzono liczne wojny
- Francja stała się republiką
- Królów stracano na gilotynie
15 1 15