Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T18:19:40+01:00
Bo się zmienia klimat, zmieniają się warunki... Im wyżej tym chłodniej i tym uboższa roślinność.
174 1 174
2010-03-14T18:25:41+01:00
Duże zróżnicowanie wysokości jest przyczyną wytworzenia się pięter roślinnych:
*piętro regla dolnego (do wysokości 1250 m n.p.m.),
*piętro regla górnego (1250-1600 m n.p.m.),
*piętro kosodrzewiny (1600-1800 m n.p.m.),
*piętro hal (1800-2250 m n.p.m.),
*piętro turni (powyżej 2250 m n.p.m.)

proszę o naj : *
364 2 364