Odpowiedzi

2010-03-14T18:21:24+01:00
Ale obojetnie jakich doswidczen ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:52:25+01:00
Cel:Badamy jak dłużą siłą jest jeden niuton.

konieczne przyrządy:siłomierz i dwa odważniki po 50 kg.
kolejne czynności i pomiary :
----- Siłomierz przymocuj do statywu obciąż go odważnikami o masie 100kg.
-----Odczytaj wartość siły którą wskazuje siłomierz (1N , 100g )
wynik--:Siłomierz wskazuje wartość siły, która równą 1 niutonowi.
Wniosek--:siła o wartość 1N jest siłą,którą Ziemia przyciąga ciało o masie 100g, np.tabliczka czekolady.



2.wlej do butelki octu i wsyp troche proszku do pieczenia, wstrzasniej i naloz na gwint balon - sam sie nadmucha


3-wsadzi jajka na 24h do octu.. możesz potem rzucać o podłoge i sie nie rozbije =)