Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:24:39+01:00
Składniki:
2 pomarańcze
2 jabłka
2 banany
3 kiwi
20 dag truskawek
1 brzoskwinia
garść rodzynek
garść kokosu

narządy potrzebne do wykonania:
obieraczka to owoców
drylownica
nóż
łyżka

sposób wykonania:
pomarańcze, jabłka, banany, kiwi, brzoskwinię i truskawki dokładnie umyj i wysusz, obierz ze skóry i pokrój na małe kosteczki, wszystko wrzuć do plastikowej miski, wymieszaj łyżką, podczas mieszania dosypuj stopniowo rodzynki i kokos, wszystko jeszcze raz dokładnie wymieszaj... podawaj z sokiem owocowym w pucharkach lub w miseczkach
SMACZNEGO!!!

Mam nadzieję, że pomogłam :)
1 5 1
2010-03-14T18:25:16+01:00
Przepis na jajecznicę:
a)Potrzebne składniki:
-Smalec bądź masło
-Boczek kiełbasa
-Jajka
-można dodać także skwarki
b)Sposób przygotowania:
na rozgarzana patelnie wrzucic i roztopic smalec bądź masło a następnie rozbić i wlać jajka (tyle ile zjemy) dodać wcześniej pokrojoną kiełbasę lub boczek mieszac wszystko dokąłdnie aż jajka się nie zwiążą(mieszać najlepiej widelcem) pozniej dodac skwarki i też mieszać po dobrym związaniu się jajek podać na talerz i sporzyć;]