Odpowiedzi

2010-03-14T18:25:38+01:00
Moim zdaniem miłość wymaga odwagi ponieważ nie trzeba sie wstydzić ani bać wykazywać swoje uczucia. jeżeli sie kogoś kocha to trzeba zrobić pierwszy krok .. może sie okazać że było to najważniejsza decyzja w życiu
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T18:26:17+01:00
Miłość wymaga odwagi, ponieważ trzeba się dla niej poświęcić.
Dla niektórych wybranie miłosnej drogi z tą drugą osobą to najważniejsza decyzja jaką się podjęło w swoim całym życiu.



pozdrawiam i całusa zostawiam!;)


liczę na naj!;)


(sama pisałam!;)
3 4 3
2010-03-14T18:29:02+01:00
Ponieważ:
1.nie zawsze mężczyzna kocha kobietę. W przypadku par gejowskich muszą uważać aby nie 'trafić' gdzieś na ulicy na osoby które tego nie akceptują.Muszą uważać z demonstracją swych uczuć.
2.nie zawsze para jest dobrana pod względem wieku.Zdarza się,że kobieta jest sporo starsza/młodsza od mężczyzny.
3.w czasach np. panowania szlachty ,kiedy ważne było pochodzenie , nie mogli(zdarzały się jednak odstępstwa) wyjść za mąż/ożenić si ę z kimś wyżej urodzonym.
4.nie mamy nigdy pewności czy druga osoba nas kocha.
2 5 2