Odpowiedzi

2010-03-14T18:30:46+01:00
Pierwszy autobus odjeżdża o godzinach: 7; 7.40; 8.20; 9; 9.40; 10.20; 11; 11.40; 12.20; 13; 13.40; 14.20; 15; 15.40; 16.20; 17; 17.40; 18.20; 19.

drugi autobus odjeżdża o godzinach: 7; 8.30; 10; 11.30; 13; 14.30; 16; 17.30; 19.

wspólne godziny : 7; 13; 19.

oba autobusy ruszają jednocześnie 3 razy dziennie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:50:43+01:00
Autobus I
7:00 + 0:40 = 7:40
7:40 + 0:40 = 8:20 - Centrum
8:20 + 0:40 = 9:00
9:00 + 0:40 = 9:40 - Centrum
9:40 + 0:40 = 10:20
10:20 + 0:40 = 11:00 - Centrum
11:00 + 0:40 = 11:40
11:40 + 0:40 = 12:20 - Centrum
12:20 + 0:40 = 13:00
13:40 + 0:40 = 13:40 - Centrum
13:40 + 0:40 = 14:20
14:20 + 0:40 = 15:00 - Centrum
15:00 + 0:40 = 15:40
15:40 + 0:40 = 16:20 - Centrum
16:20 + 0:40 = 17:00
17:00 + 0:40 = 17:40 - Centrum
17:40 + 0:40 = 18:20
18:20 + 0:40 = 19:00 - Centrum

Autobus II
7:00 + 1:30 = 8:30
8:30 + 1:30 = 10:00 - Centrum
10:00 + 1:30 = 11:30
11:30 + 1:30 = 13:00 - Centrum
13:00 + 1:30 = 14:30
14:30 + 1:30 = 16:00 - Centrum
16:00 + 1:30 = 17:30
17:30 + 1:30 = 19:00 - Centrum

Spotkania autobusów
Odp: Autobusy spotkają się, gdy wyjadą razem z centrum o 7:00 i kiedy przyjadą o 19:00

Pozdro:))
Liczę na naj:)