Odpowiedzi

2010-03-14T18:25:14+01:00
Ze skutkami zła można walczyć dzięki różnym akcjom dobroczynneym, różne wybryki chuliganów zgłaszać na policje
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:28:48+01:00
Na zło nie wolno być obojętnym, można z nim walczyć na wiele sposobów. Skutki zła jak wiemy są różne od mniejszych do tych strasznych. Jeśli jesteśmy świadkami że komuś dzieje się krzywda, to powinniśmy od razu zainterweniować, jeśli sami się boimy to powinniśmy powiadomić policję. Osobom czyniącym zło można wytłumaczyć że to nie normalne i nie przynosi im żadnych korzyści, a wręcz oddala od Boga.
4 3 4
2010-03-14T18:34:05+01:00
1.Nie czynić zła .
2.Nie pomagać innym w czynieniu zła .
3.Czynić dobro .
4. Opowiadać młodszym o dobrze .
4 2 4