Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:29:44+01:00
Jeśli ktoś wątpi w siebie często jest mądrzejszy od tego , któremu wydaje się że jest najmądrzejszy

lub

Jeśli ktoś wątpi w siebie często jest mądrzejszy od tego , któremu wydaje się że jest najlepszy

1 5 1
2010-03-14T18:32:38+01:00
Słowa te znaczą, że kobieta jest rozsądna i mądra, bo tylko czlowiek rozsądny wie, że nie ma patentu na pełną wiedzę i mądrość. Już mądry filozof Sokrates powiedział: "Wiem, że nic nie wiem".