Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T14:13:48+01:00
0,8x cena po obniżce
1,2*0,8x cena po podwyżce
0,96x cena końcowa
cena po obniżce i podwyżce jest niższa od ceny początkowej
2009-10-25T14:21:29+01:00
Cena końcowa nie będzie równała się cenie początkowej , ponieważ najpierw obniżono ją o 20 %, a potem cenę już obniżoną podniosło się o 20%, która nie będzie równała się cenie początkowej

a nie umiem zrobić obliczenia
2009-10-25T14:22:58+01:00
Dane :
Obniżka towaru o 20%
Podniesienie towaru o 20%
Szukane:
Czy cena końcowa jest równa cenie początkowej ?
Rozwiązanie !
Ta sam cena co była ;]