Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:34:21+01:00
Byliśy dzis w kosmosie.
Było ekstra.
Poznałam tam rodzinę ufoludków, którzy zaprosili ans na pyszną zieloną herbatkę z grzybów ktore tam rosły.
Koło ich chatki płynął potok a w nim zielone pstrągi.
wszyscy byli bardzo podekscytowani i ze zdziwieniem przyglądali się tym cudom.
Ufoludek ten najmłodszy pokazał nam swoejgo psa.
Miał on 6 głow 5 nóg 2 ogony i 149 wielgachnych zębów.
Troche się go baliśmy, ale ył zupełnie nie grożny.
Po tym wspaniałym dniu spędzonym w kosmosie wrocilismy do domu.
2 2 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T18:42:15+01:00
Nasza szkolna wycieczka odbyła się 12 marca 2050 roku. Był to piękny super gwiaździsty dzień. Nasza podróż zaczęła się tak jak zwykle - aerobusem podjechaliśmy do smx-54-9787. Wszyscy wsiedli, pani nas z 15 razy policzyła i ruszyliśmy. To było coś niesamowitego- wszystko było takie duże a zarazem takie małe. Gdy wylecieliśmy na orbitę okołoziemska pani zezwoliła nam na odpięcie pasów i się zaczęło. wszyscy zaczęli latać po całym statku, dotykać sufitu, podłogi, robić fikołki, udawać pływanie i wiele innych bardzo zabawnych rzeczy. taka zabawa trwała beż końca. wszyscy byli zadowoleni ze mogli się tak wspaniale bawić. jedną z najfajniejszych rzeczy to była możliwość zobaczenia Ziemi z bliska. to był widok zapierający dech w piersiach. Niestety na następny dzień trzeba było już wracać, ponieważ tylko na jedne dzień wylecieliśmy w kosmos. ten dzień będzie niezapomniany do końca życia przez naszą klasę i oczywiście naszą wspaniałą wychowawczynię.
1 5 1