Odpowiedzi

2010-03-14T18:34:30+01:00
Idealna dziewczyna ma niebieskie jak niebo.Włosy długie i złociste jak Słońce o zachodzie. ^^ Budowe ciała idealna jak najpiękniejsza kobieta na świecie . Nogi długie i szczupłe na które można patrzeć godzinami. Twarz piękną i promieniejącą szczęściem .





Mam nadzieje że pomogłem
25 2 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:39:10+01:00
Karzdy ma swój ideał prawdziwej kobiety czy dziewczyny.Moim ideałem są wysokie brunetki.O szczupłej budowie ciała i zwinności niczym pantera.A jej nogi będą takie długie,że będzie morzna powiedzieć iż sięgają nieba O oczach tak szczerych , że mógłbym czytać w niej jak w otwrtej księdze. Oczy te niech będą koloru niebieskiego , tego samego odcieniu błękitu jak tafla wody w oceanie w promieniach gorącego i jasnego słońca. O cerze tak pięknej niczym złoto. O ustach tak czerwonych , że morzna było by je porównywać tylko do dojrzałych truskawek . A i serce tak wielkie i wspaniałe ja bezcenny rubin.Niech jej postać emanuje miłością i dobrociom.Jak ją zobacze będe wiedział ,że spędze z nią reszte życia....

Ehmm punkt widzenia dziewczyny:)
basia
9 4 9