Odpowiedzi

2010-03-14T18:31:08+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:32:36+01:00
Przykazanie kościelne:
W niedziele i święta nakazane uczestniczyć we Mszy Świętej i powstrzymać się od prac niekoniecznych.

Przykazanie Boże:
Pamiętaj, abyś dzień święty święcił.

licze na naj :):)
1 5 1
2010-03-14T18:36:04+01:00
1 . bożego : pamiętaj abyś dzień święty święcił
2. kościelne : w niedziele i święta nakazane uczestniczyć we mszy św.i powstrzymywać się od prac niekoniecznych
1 5 1