Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:36:34+01:00
A) 3(x-2)=6
3x=6+6
x=4
b) -x-10=2x
-3x=10
x=-10/3
c) 4x+8=10+x
3x=2
x=2/3
d) ½x-4=3-x
1,5x=7
x=7/1,5
e) ⅓x+3=1
⅓x=-2
x=⅓ : 2
x=6
f) -x-2x=x
-4x=0
x=0
proszę:)
1 5 1
2010-03-14T18:41:12+01:00
A)3(x-2)=6
3x-6=6
a)3x=6+6
3x=12/:3
x=4

b)-x-10=2x
-x-2x=10
-3x=10/-3
x=3,3(3)

c)4x+8=10+x
4x-x=10-8
3x=2/:3
x=0,6(6)

d)½x-4=3-x
½x+x=3-4
1½x=-1/:1½
x=-0,6(6)

e)⅓x+3=1
⅓x=1-3
⅓x=-2/:⅓
x=-6

f)-x-2x=x
-x-2x-x=0
-4x=0

1 5 1