Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T14:21:02+01:00
Poniewarz ich stuacja ekonomiczna ,spiłeczna i kulturowa jest bardzo zła
1 5 1
2009-10-25T14:23:04+01:00
Poniewaz tam zabijano ludzi
nie było podstawowych środków cztstosci
nie było jedzenia
1 1 1
2009-10-25T15:10:13+01:00
Najwiecej uchodzców jest w Afryce.
Są dwa typy uchodzcy zewnetrzni i wewnetrzni.
Uciekają do swojego azylu- cyzli do mijsca w którym mogą spokojnie żyć.Dzieje się tak ,bo mają mało środków materialnych, toczą się wojny domowe, brak akceptacji.
1 5 1