1.)41 stopnia Fahrenheita - Ile to stopnia celcjusza?

2.)23 stopnia Fahrenheita - Ile to stopnia celcjusza?

Do 1 i 2(Obliczamy wg. wzoru: c=5/9*(f-32)

3.) W sejmie zasiada 460posłów. Ile by było uścisków ręki, gdyby każdy z każdym podał sobie rękę?

3

Odpowiedzi

2010-03-14T18:39:08+01:00
1.5

2.-5

3. 460+459=919(459 ponieważ nikt nie wita się ze sobą)
6 3 6
2010-03-14T18:40:31+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:49:56+01:00
3. 460-460-460= 211140 razy
1. 41 fahrenheita [st. F]=5 celsjusza [st. C]
2. 23 fahrenheita [st. F]=-5 celsjusza [st. C]
6 2 6