Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Owca
  • Początkujący
2009-10-25T15:11:59+01:00
Podmiotem lirycznym może być autor wiersza, jak również, każdy człowiek, który Biblię szanuje i uważa Ją za coś niezwykle ważnego.
Świadczy o tym m. in. cytat:
"Na Tobie uczyłem się żyć,
Na Tobie uczyłem się czytać,
Na Tobie uczyłem się pisać,
Na Tobie uczyłem się myśleć,
Na Tobie uczyłem się prawdy..."
3 5 3
  • mumu
  • Początkujący
2009-10-25T18:35:53+01:00
Podmiot liryczny pierwszosobowy,podmiot lirycznymożemy utossamić z autorem
1 5 1